Veeteetje schreef: ↑vr 27 december 2019, 18:29
Achteraf gezien zegt papa dat hij 2 mannen heeft zien staan in fietskleding een eindje verderop van het clubhuis. Heel kort was de gedachte door zijn hoofd gegaan: "wat vreemd". Maar op dat moment denk je niet aan zoiets als dieven (het is eigenlijk te idioot voor woorden dat je dus wel zo moet denken). Ik heb alle bedrijven in de omgeving benaderd, het gros heeft vakantie. Maar er schijnen her en der wel camerabeelden te zijn dus wie weet gaan die wat opleveren. Bericht is inmiddels meer dan 160 keer gedeeld op Facebook. We houden ook Duitse en Belgische sites in de gaten. Hopen, duimen... tegen beter weten in ben ik bang. Maar als we er niet vol bovenop zitten, vinden we sowieso niets.
Lullig voor je vader, maar ik hoop dat je er iets van leert...
Een slotje is gewoon al niet voldoende voor een normale stadsfiets, dan natuurlijk al helemaal niet voor zoiets.
Toen ik met de City Downhill in het centrum van Nijmegen mee deed, verbaasde ik me er keer op keer weer van hoeveel mensen hun bike gewoon klakkeloos ergens onbeheerd en niet op slot neerzetten, om even iets te eten, in te schrijven of voor een toiletbezoek.
Dat is toch gewoon vragen om problemen? Ik zou het bijna vergelijken met je voordeur wagenwijd open zetten en dan boodschappen gaan doen onder het zicht van een stel potentiele inbrekers...
Nogmaals, lullig voor je vader, maar dit soort berichten zie je zo vaak, dat je zou denken dat iemand er iets van kan leren.....