NK MTB politie ambu, brandw, & gemeente ambtn. Oss, 3-10-14

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

vr 3 oktober 2014, 21:33

Uitslag werd bij de huldiging voorgelezen. Staat nog niet op de site maar neem aan dat dat er wel nog op komt. Zat in de categorie gemeente 30+. Sommige klimmetjes waren toch te voor mij :( Maar denk dat ik daar eens aan moet gaan werken, eens op mijn standaard parkoers een klimmetje zoeken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
rutgervd1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Specialized Epic

vr 3 oktober 2014, 21:37

Zie een bericht eerder voor de uitslag :wink:
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

vr 3 oktober 2014, 21:49

Top, bedankt voor de link.

8e overall en 1e in mijn klasse:).
Lekker middagje!!
rutgervd1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Specialized Epic

vr 3 oktober 2014, 21:59

Gefeliciteerd , knap gereden!! idd een lekker middagje, mooi weer en n mooi parcours! Hele verbetering tov vorig jaar. Weer was toen natuurlijk ook niet ideaal...
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

vr 3 oktober 2014, 22:02

thx, vorig jaar kon ik niet meedoen. Ben nog student, enkel als je internationaal rijd krijg je verlof. als ik de fotos zo zie waren dat ook niet mijn omstandigheden haha!

PArcours en organisatie waren super!
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

za 4 oktober 2014, 09:06

Het was een prachtige dag gisteren met een ontzettend mooi en zwaar parcours. Helaas mijn titel niet kunnen prolongeren, maar heb wel goed gereden. Derde in mijn klasse 40+ en 4de overall.
Robert-JanS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Merida FLX-3000Disc

za 4 oktober 2014, 09:17

Was zeker mooie dag gisteren, heerlijk weer en echt een pittig parcours!

3e in de cat. -30 jr. Reed met Glenn mee dus de auto rook heerlijk naar bloemetjes ;-) NOT! Men sweat!
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

za 4 oktober 2014, 10:05

na het filmpje te hebben gezien was ik beetje sceptisch over het rondje, maar moet zeggen was een prima rondje.. onder natte omstandigheden is dit wrs een killer. nu goed te doen en genoeg onderscheidende klimmetjes om het verschil te kunnen maken ( de gras klims waren pittig). Inhalen ging verrassend goed starte als laatste groep en heb er heel veel moeten inhalen. maar iedereen maakte perfect ruimte ..

Het weer was werkelijk perfect, en goede organisatie..
uiteidenlijk 1e in mn categorie (40+ ambtenaren) leuk alleen Jammer is de enorm versnippering van klassementen. leuker zou zijn alle ambtenaren op een hoop te gooien en daar een overall nk van te maken (laat politie en brandweer etc evt zelf een klassement of wedstrijd doen,zoals defensie dat ook doet ). een kampioenschap waterschap met 8 deelnemers over 4 leefdtijdscategorien.. tja.
Ook kan er wel wat meer promotie gemaakt worden, zodat het startveld wat groter wordt, er zijn toch zat gemeente/rijks ambtenaren in dit land.

edit; ik weet ook dat er nu een aantal rijders weg zijn gebleven omdat ze het NK marathon rijden morgen.
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

wo 8 oktober 2014, 08:56

tukko schreef:Het was een prachtige dag gisteren met een ontzettend mooi en zwaar parcours. Helaas mijn titel niet kunnen prolongeren, maar heb wel goed gereden. Derde in mijn klasse 40+ en 4de overall.
Heb net de officiele uitslagen gezien en wat blijkt nu, ik ben tweede geworden in mijn klasse. :lol: Wel lullig als je dan als 3de wordt gehuldigd.
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

wo 8 oktober 2014, 21:10

Uitslagen op de dag zaten hiaten in en zijn nu gecorrigeerd op de site geplaatst.
Klein smetje op deze verder voortreffelijke gelopen wedstrijd.
Namens organisatie bedankt en hopelijk tot volgend jaar 2 oktober
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

wo 8 oktober 2014, 21:35

rundfunk rudi schreef: uiteidenlijk 1e in mn categorie (40+ ambtenaren) leuk alleen Jammer is de enorm versnippering van klassementen. leuker zou zijn alle ambtenaren op een hoop te gooien en daar een overall nk van te maken (laat politie en brandweer etc evt zelf een klassement of wedstrijd doen,zoals defensie dat ook doet ). een kampioenschap waterschap met 8 deelnemers over 4 leefdtijdscategorien.. tja.
Ook kan er wel wat meer promotie gemaakt worden, zodat het startveld wat groter wordt, er zijn toch zat gemeente/rijks ambtenaren in dit land.
.
Ik zou bij dit soort recreatiesport/categorale kampioenschappen juist pleiten om voor iedere jaargang een kampioen zodat er na afloop 40 a 50 mensen juichend naar huis kunnen bellen dat ze NK zijn geworden.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker

do 9 oktober 2014, 08:47

Bij defensie reed ik in mn leeftijdscategorie al tegen beduidend meer mensen (ca 35 a 40). dus moet toch mogelijk zijn om meer mensen aan de start te krijgen.. maar het op een zaterdag of zondag houden en niet tegelijk met het NK mtb marathon zou al een stuk uitmaken.
stevensbiker
Mountainbiker
Mountainbiker

do 9 oktober 2014, 22:49

Zijn er nog ergens podium foto's langsgekomen?
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

do 9 oktober 2014, 23:46

stevensbiker schreef:Zijn er nog ergens podium foto's langsgekomen?
Jawel, kijk onder foto op de NK MTB overheid site
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker

za 18 juli 2015, 17:54

Geen Nk ambtenaren/overheid meer in 2015, Jammer!
Met wat aanpassingen had het best wel wat kunnen worden.
Plaats reactie