NK MTB politie ambu, brandw, & gemeente ambtn. Oss, 3-10-14

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

za 20 september 2014, 19:40

scalpel1 schreef:Tukko; als je filmpje goed bekijkt zit er maar 15% zand crossbaan bij.Alleen start gedeelte is het zelfde als vorig jaar. We zijn nu 2 maanden eerder gaan zitten en hopelijk valt deze zet met goed weer uit . Parcours wordt nu zo uitgezet dat het prima te doen is met rara ook al heeft het wat geregend.
Marjolijn; Nk is voor overheidsdiensten, 30/50/70 km toertocht is voor iedereen en is niet te vergelijken met de tocht van weekend daarvoor.

Dus minder zand :bier: Jammer vond dat geploeter heerlijk :winkie:
Marjolijn
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 7.0

za 20 september 2014, 21:25

Thanx scalpel, kan m'n man tenminste ook mee :)
Gras groeit niet harder als je eraan trekt
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

ma 22 september 2014, 11:00

NK mtb voor overheids ambtenaren... waarbij de grootste groep ambtenaren (rijks ambtenaren) niet mee mag doen ? Noem het dan ook niet NK overheid..
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

di 23 september 2014, 21:17

rundfunk rudi schreef:NK mtb voor overheids ambtenaren... waarbij de grootste groep ambtenaren (rijks ambtenaren) niet mee mag doen ? Noem het dan ook niet NK overheid..
Ook "rijks ambtenaren" mogen meedoen!
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

wo 24 september 2014, 13:34

scalpel1 schreef:
rundfunk rudi schreef:NK mtb voor overheids ambtenaren... waarbij de grootste groep ambtenaren (rijks ambtenaren) niet mee mag doen ? Noem het dan ook niet NK overheid..
Ook "rijks ambtenaren" mogen meedoen!
onder de categorie gemeente ambtenaren dan? je moet onderdeel ingeven, daar staan rijksambtenaren niet bij.
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

wo 24 september 2014, 20:22

Ook "rijks ambtenaren" mogen meedoen![/quote]

onder de categorie gemeente ambtenaren dan? je moet onderdeel ingeven, daar staan rijksambtenaren niet bij.[/quote]

Yes, onder gem. ambtenaren
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

ma 29 september 2014, 19:02

Bikers, vanaf 12.30 uur parcours verkenning en leg er maar "snel" bandje op!
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

ma 29 september 2014, 21:50

scalpel1 schreef:Bikers, vanaf 12.30 uur parcours verkenning en leg er maar "snel" bandje op!
Hoe ligt het erbij dan?
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

ma 29 september 2014, 23:02

Aan je eerdere reactie te zien hou je van mud.
Dan moet ik je teleurstellen, na afloop zal je alleen je ketting hoeven te smeren!
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

di 30 september 2014, 08:39

scalpel1 schreef:Aan je eerdere reactie te zien hou je van mud.
Dan moet ik je teleurstellen, na afloop zal je alleen je ketting hoeven te smeren!
Vorig jaar was het weer zo slecht dat gaf een extra uitdaging aan de wedstrijd. Tis niet zo dat ik het liefst in de modder ploeter hoor. :-q
Robert-JanS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Merida FLX-3000Disc

di 30 september 2014, 15:45

Scalpel1 begrijp ik goed dat het parcour heel anders is dan vorig jaar? niet alleen qua weersomstandigheden maar ook de layout zelf?

Moest vorig jaar helaas vroegtijdig stoppen met een gebroken ketting.. schakelfout icm modder op dat paadje langs de startbult.

Hopelijk kom ik vrijdag wel aan de finish NK op de weg ook al uit moeten stappen.. gaat niet zo best met die politie NK's :p
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

di 30 september 2014, 16:58

jo rj, check het filmpje op page 1. En niet onder werktijd op het mtb forum. Sabbelaar.
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

di 30 september 2014, 20:04

Robert-JanS schreef:Scalpel1 begrijp ik goed dat het partegenovergestelde is dan vorig jaamooier en alleen qua weersomstandigheden maar ook de layout zelf?

Moest vorig jaar helaas vroegtijdig stoppen met een gebroken ketting.. schakelfout icm modder op dat paadje langs de startbult.

Hopelijk kom ik vrijdag wel aan de finish NK op de weg ook al uit moeten stappen.. gaat niet zo best met die politie NK's :p
Start procedure is het zelfde, rondje is zo'n beetje het tegenovergestelde van vorig jaar, mooier en attractiever.
Als je bike in orde is en de benen goed zijn moet je gewoon kunnen finishen.succes!
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

di 30 september 2014, 20:12

scalpel1 schreef:
Robert-JanS schreef:Scalpel1 begrijp ik goed dat het partegenovergestelde is dan vorig jaamooier en alleen qua weersomstandigheden maar ook de layout zelf?

Start procedure is het zelfde, rondje is zo'n beetje het tegenovergestelde van vorig jaar, mooier en attractiever.
Als je bike in orde is en de benen goed zijn moet je gewoon kunnen finishen.succes!
Ik heb het filmpje ff goed bekeken en het is idd totaal anders dit jaar. Lijkt idd een mooier en gevarieerder parcours :-q
Robert-JanS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Merida FLX-3000Disc

di 30 september 2014, 22:24

Pff... heb het filmpje ook bekeken (werkt niet op mobiel).

Man man man wat een onzinnige hoeveelheid gras! kheb een hekel aan gras, dat loopt totaal niet!! laten we dat lekker overlaten aan de cyclocrossers en met de mountainbike in het zand blijven!

Mij lijkt het parcours van vorig jaar mooier.. Maargoed, we gaan het vrijdag wel meemaken en dan zien we vanzelf! (toch niet in vorm :p)
Plaats reactie