Stavelot

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

zo 9 mei 2010, 13:11

Nog iemand Stavelot gereden vandaag? Ik heb hem vorig jaar gereden maar kon helaas vandaag niet. Een toppertje :-q
CubeRFR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Cube Stereo Elixer R1

ma 10 mei 2010, 19:44

Ik ben van het weekend in Spa wezen biken.
Via de camping Spa D'or heb ik met wat kameraden verschillende routes gereden. Ik heb erg genoten en het weer zat ook mee gelukkig :-q !
Zo'n krappe 90 KM gefiets en de mooiste plekjes gezien denk ik, routes liepen soms ook nog door centrum Spa... nog een Ski-piste opgetrapt, deze viel mij wel tegen :tong op drie-kwart trokken de beentjes het niet meer helaas!
Kortom veel fun gehad!
Robin007
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9

ma 10 mei 2010, 20:01

CubeRFR schreef:Ik ben van het weekend in Spa wezen biken.
Via de camping Spa D'or heb ik met wat kameraden verschillende routes gereden. Ik heb erg genoten en het weer zat ook mee gelukkig :-q !
Zo'n krappe 90 KM gefiets en de mooiste plekjes gezien denk ik, routes liepen soms ook nog door centrum Spa... nog een Ski-piste opgetrapt, deze viel mij wel tegen :tong op drie-kwart trokken de beentjes het niet meer helaas!
Kortom veel fun gehad!
Hoe was de conditie, niet die van jezelf maar van de paden?
Ik wil volgend hemelvaart weekend gaan maar waar moet ik op rekenen, vette blubber (op de paden naar het vliegveld vanaf de camping) of redelijk droge omstandigheden.
CubeRFR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Cube Stereo Elixer R1

ma 10 mei 2010, 21:10

De conditie van de routes van wisselend, maar over het algemeen wel blubberig. We kwamen daar vrijdag aan en toen regende het, zaterdag en zondag was het droog met af en toe een zonnetje. Hierdoor werden die paden die niet erg be-bost waren rap droog. Maar ik heb ook tot aan de spaken door de blubber heen gereden.
Je komt er zowieso niet schoon vandaan :P
lowie
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Scott Spark + Scott Spark Plus
Contacteer:

wo 12 mei 2010, 10:05

Robin007 schreef:
CubeRFR schreef:Hoe was de conditie, niet die van jezelf maar van de paden?
Ik wil volgend hemelvaart weekend gaan maar waar moet ik op rekenen, vette blubber (op de paden naar het vliegveld vanaf de camping) of redelijk droge omstandigheden.
helaas, dinsdag is in de regio rond de 15 liter water per m2 gevallen, en dat gaat door de lage temperaturen niet meer drogen
Plaats reactie